• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Реалізація проекту «Створення робочого простору для активізації та популяризації роботи «Школи лідерів» в рамках рамках проекту «Я знаю, я можу" та громадською організацією «Майстерня добра»

Реалізація проекту «Створення робочого простору для активізації та популяризації роботи «Школи лідерів» в рамках рамках проекту «Я знаю, я можу" та громадською організацією «Майстерня добра»

2017-04-05

Ми майбутні повноправні громадяни країни. Демократичних стосунків набуваємо в учнівському самоврядуванні. У нашій школі воно відіграє важливу роль в навчально-виховному процесі.

На загальношкільній учнівській конференції у минулому році було вирішено активізувати роботу самоврядуванням, тому що лідерські якості можна і потрібно розвивати. Але не кожна людина знає, як це робити. Є лідери, за якими чомусь не йдуть.

Лідерами не народжуються, лідерами стають. Головною проблемою учнівського комітету нашої школи на сучасному етапі є невпевненість в собі школярів молодшої та середньої ланки у роботі шкільного самоврядування.

Навчання через практику, навчання через активну участь у житті класу, школи – важливі інструменти для становлення особистості підлітка, здатного для саморозвитку й конструктивної взаємодії з однолітками.

Я – голова учнівського самоврядування школи. Перебуваю на цій посаді вже вдруге. Навколо себе згуртувала команду однодумців, але є учні нашої школи, які залишаються несоціалізованими. І тому для подальшої активізації та популяризації роботи учнівського самоврядування було вирішено створити робочий простір для підвищення рівня роботи «Школи лідерів».

Це стало можливим завдяки проекту «Я знаю, я можу», що впроваджується у Миколаївській області з вересня 2015 року Чорноморським національним університетом імені Петра Могили та громадською організацією «Майстерня добра», за підтримки Відділу преси, освіти та культури Посольства США в Україні, а також Швейцарського бюро співробітництва.

Головною метою проекту є дослідження шкільного соціуму на виявлення проблем у спілкуванні та вирішення їх через різноманітні тренінги.

Спочатку ми створили ініціативну групу, провели опитування та анкетування дітей для їх залучення до роботи у «Школі лідерів».

Налагодили партнерські стосунки з директором школи, яка виділила місце для роботи «Школи лідерів», з практичним психологом, педагогом-організатором, громадською організацією «Рідні Щербані».

Купили матеріали для облаштування робочого простору «Школи лідерів». Урочисто відкрили роботу у формі круглого столу «Добрий день!».

Ми провели тренінгові заняття для лідерів («Особистість лідера», «Вміння і навички лідера», «Лідер – душа колективу», «Відповідальність. Авторитет»).

Розвиваємо вміння та навички оптимального спілкування. Проводимо майстер-класи для розвитку організаторських здібностей (зацікавлюємо, переконуємо та залучаємо до партнерства).

Надаємо консультації та допомогу лідерам служб самоврядування. Проводимо заходи «Служба – службі», «Школа – школі».

Створили сторінку «Школа лідерів» на шкільному веб-сайті. Випустили буклети та плакати.

Створили умови для роботи школи активу. Залучили до роботи дітей з обмеженими фізичними можливостями.

Єдині труднощі, з якими ми зустрілися - це безвідповідальне ставлення магазину-поставника до нашого проекту. А саме: затримання термінів відправлення прайс-листа, накладної та отримання замовлених товарів.

У майбутньому плануємо співпрацювати з іншими учнівськими колективами Вознесенського району.

Кiлькiсть переглядiв: 362

Коментарi